可以什麼都不要,只希望不小心活到老時,還有人能推Rich到河畔吹吹風。 

 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
    
 
    
 
 
 
    
 
    
 
 
 

這篇,什麼字都不想再多寫,
Loves is what I need to help me know my name,Rich峰。
 
 
 
 
 
 
 
 
Now I lay me down to sleep ,
pray the lord my soul to keep .

If I die before I wake ,
pray the lord my soul to take .

現在我要躺下睡了,
禱告上帝守護我的靈魂。

如果我醒來前就死了,
禱告上帝取走我的靈魂
 
 
Take my hand ,
we're off to never never land .

抓住我的手,
我們要前往彼得潘的neverland(夢幻島)。
 
 
 
Creative Commons License
arrow
arrow
    全站熱搜

    luchifeng1978 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()