2007 Volkswagen Golf 廣告中的版本演唱者:Adrian Sutton
(英國作曲家,常為廣告做音樂,Volkswagen Golf 廣告中的The Great Pretender是他重新編曲演唱之作)

   

 Oh, yes I'm the great pretender
沒錯,我是個大偽裝者
Pretending that I'm doing well
假裝一切都很好
My need is such I pretend too much
我實在是假裝得太過火了
I'm lonely but no one can tell
我很寂寞,卻沒有人看出來
 
Yes I'm the great pretender
是的,我是個大偽裝者
Just laughing and gay like a clown
像個小丑般開懷大笑
I seem to be what I'm not, you see
你知道的,我原本就不是那樣的人
I'm wearing my heart like a crown
我的心像是戴著皇冠
Pretending that you're still around
假裝你依然在我身旁
 
 
 
 
 
This place will not be the same without you .
I'm so miss you...
 
 
 
Creative Commons License
arrow
arrow
    全站熱搜

    luchifeng1978 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()